صفحه اصلی > اخبار سایر سایت ها : محققان: غذاهای فوق‌فرآوری‌شده می‌توانند خطر زوال عقل را ۵۸ درصد افزایش دهند

محققان: غذاهای فوق‌فرآوری‌شده می‌توانند خطر زوال عقل را ۵۸ درصد افزایش دهند

این تحقیق جنبه‌های دیگری از خطر مصرف غذاهای فوق‌فرآوری‌شده را نشان می‌دهد.

The post محققان: غذاهای فوق‌فرآوری‌شده می‌توانند خطر زوال عقل را ۵۸ درصد افزایش دهند appeared first on دیجیاتو.

مقالات مرتبط

جلسه خاص مجلس با حضور ۲ وزیر / ماجرا چیست؟

جلسه وبیناری مجلس فردا با حضور نمایندگان مجلس برگزار خواهد شد.

بازنشستگی زودتر از موعد قطعی شد/ اعلام شرایط ویژه برای این افراد

در راستای حمایت از ساختار خانواده و اجرای مصوبات قانون جوانی جمعیت،…

فوری / پیام مهم سخنگوی دولت منتشر شد

سخنگوی دولت در شبکه اجتماعی ایکس یک پیام منتشر کرد.